Zwroty i reklamacje

Jeśli zmienisz zdanie, wszystkie produkty można zwrócić w ciągu 14 dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Zypytaj u nas o procesie zwrotu za pośrednictwem poczty e-mail na adres shop@mix-sklep.pl

 

Przyjmujemy zwroty tylko na następujących warunkach:

  • Przedmiot jest nowy i nieużywany
  • W przypadku produktu z pieczęcią producenta pieczęć producenta musi być nieotwarta
  • Przedmiot nie może zostać uszkodzony z powodu obsługi lub użytkowania przez klienta
  • Przedmiot musi być w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami

W przypadku zwrotów reklamowanych przez klienta, koszty przesyłki pokrywa klient.

 

Polityka zwrotów dotyczących uszkodzonych, niewłaściwych lub dysfunkcyjnych produktów

Jeśli zauważysz, że produkty w zamówieniu są uszkodzone, nieprawidłowe lub niesprawne, skontaktuj się z nami bezpośrednio przez e-mail na adres shop@mix-sklep.pl

W powyższym przypadku będziesz mieć 14 dni na zwrot tych produktów i otrzymanie zwrotu pieniędzy lub wymiany. Okres ten rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Dotyczy to również produktów, które ulegną uszkodzeniu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Nie zostaniesz obciążony kosztami wysyłki zwrotnej w przypadku zwrotu produktu, który dotrze uszkodzony, nieprawidłowy lub niesprawny, ponieważ koszty wysyłki zostaną już opłacone przez nas na etykiecie zwrotnej.

 

Zwrot zamówienia

Skontaktuj się z nami przez e-mail na adres shop@mix-sklep.pl i podaj powód zwrotu, a my wyślemy etykietę zwrotną zgodnie z powodem zwrotu. Na etykiecie zwrotnej zostaną opłacone koszty wysyłki.

Zapakuj przedmiot starannie i ostrożnie i wyślij przedmiot.

 

Anulowanie zamówienia

Masz 24 godziny przed wysłaniem produktu, aby anulować zamówienie.

Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, postępuj zgodnie z zasadami zwrotu podanymi powyżej, które odpowiadają przyczynie zwrotu.

 

Zagubione przesyłki

Jeśli od oczekiwanej daty dostawy upłynęły co najmniej 2 dni, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres shop@mix-sklep.pl i pozwól nam co najmniej 5 dni na otrzymanie informację od firmy kurierskiej. Jeśli nie będziemy mogli śledzić Twojej przesyłki po 5 dniach dochodzenia, przesyłka zostanie uznana za zagubioną, a Ty będziesz mieć prawo do pełnego zwrotu pieniędzy lub wyślemy zamiennik, jeśli tak wybierzesz.

Możesz dowiedzieć się więcej o naszych zasadach dostawy tutaj: Czas i koszty dostawy

 

Proces zwrotu pieniędzy

Zwrot pieniędzy zostanie rozpoczęty po otrzymaniu produktu z powrotem w naszym magazynie i sprawdzeniu przez nasz zespół. Po zatwierdzeniu zwrot pieniędzy może zająć 5-10 dni roboczych. Zwroty będą dokonywane w oryginalnej formie płatności.

Skontaktuj się z nami:

Obsługa klienta 24/7

Telefon: +48 530-531-619

Email: shop@mix-sklep.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium